Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Warzone återuppstår « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Warzone återuppstår  (läst 2652 gånger)
Coil
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 922

E-post
« skrivet: 17 Februari 2013 kl. 21:19:47 »

Alldeles nyligen upptäckte jag att den gamla godingen Warzone är på väg att återuppstå. Det är tydligen ett gäng britter som nu förvärvat licensen att göra figurspel av det från Paradox.

Som alla käcka nya spel nuförtiden har de såklart en kickstarter. Eftersom jag är svag för min första figurspelskärlek så kunde jag förstås inte motstå frestelsen att skaffa mig mer figurer.

http://www.kickstarter.com/projects/513277403/mutant-chronicles-warzone-resurrection
Loggat
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #1 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 00:09:25 »

Jag förlorade också figurspelsoskulden till Warzone, så jag måste definitivt börja spela. Hoppas att Martian Banshees kommer tillbaka. Det var jättekul att flyga omkring med jetpack och one-shotta folk med granatkastare!  Skrattande
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Jesyce
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 1196

E-post
« Svara #2 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 02:35:53 »

Mitt första lir var också Warzone... BROTHERHOOD YO! Kommer helt klart donera.
Loggat

Arlaharen
Förman
Antal inlägg: 3525

E-post
« Svara #3 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 10:23:10 »

Spelade bara Kampen om Citadellet men det var riktigt häftigt vad jag vill minnas så jag kanske backar med nån startbox när det har låsts upp lite fler figgar.
Loggat

Minions. Like cryx but with more cry.
kalle
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 63

« Svara #4 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 10:54:22 »

Grymt roligt. Jag såg dessutom att rollspelet också är på väg tillbaka...http://www.modiphius.com/mutant-chronicles.html
Loggat
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #5 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 21:58:42 »

det är grymt coolt att se det här gammla spelet komma till liv igen, det var första figgen som jag måla. och första spelet jag börja spela med kort, så det ska bli ganska roligt att se hur spelet kommer att ta sig.
Loggat

John
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 349

« Svara #6 skrivet: 18 Februari 2013 kl. 22:56:57 »

Körde lite ondingar förut. tyckte det var ett rätt bra spel även om vissa kombos var djävliga - men det känner man ju igen.. Rätt bra setting med. Om det blir av får jag väl återuppväcka mina gamla zombies och tennrezider  Leende (smiley)
Loggat
Piston
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 423

E-post
« Svara #7 skrivet: 19 Februari 2013 kl. 09:08:28 »

Bauhaus, när det måste bli bra!

Loggat

A plan is just a list of things that don't happen
- Way of the Gun
Coil
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 922

E-post
« Svara #8 skrivet: 19 Februari 2013 kl. 09:18:13 »

Brödraskapet var alltid min favorit även om jag hade (har) många armeer. Jag tycker att Cybertronic fått sig ett rejält lyft. Kommer definitivt vilja ha en enhet av cybernetiskt utrustade muskulösa män. Leende (smiley)
Loggat
Tommy
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 21

E-post
« Svara #9 skrivet: 19 Februari 2013 kl. 12:25:24 »

Bara vi slipper fullt kittade Pilgrim Executioners så...  Skrattande
Loggat
Refraint
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 456

E-post
« Svara #10 skrivet: 24 Februari 2013 kl. 14:13:37 »

Kul att fler var på det här. Kommer också plocka på mig en trevlig mängd gubbar. Beta reglerna kommer upp imorrn!
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Warzone återuppstår « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!