Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: LotR - LCG « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: LotR - LCG  (läst 6432 gånger)
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« skrivet: 2 Mars 2013 kl. 06:20:22 »

Är det någon som provat/fastnat för detta?
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Grönlöken
Arbetsledare
Antal inlägg: 1531

« Svara #1 skrivet: 2 Mars 2013 kl. 06:29:31 »

Japp, jag har grundlådan och de två första expansionerna. Riktigt kul spel tycker jag.
Loggat
Pirrekurr
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 65

E-post
« Svara #2 skrivet: 2 Mars 2013 kl. 09:52:25 »

Jag har startboxen och hela första cykeln expansioner. Det är ett mycket roligt kortspel, anledningen till att jag slutade var att vi aldrig hade tid att spela det. Om vi var två spelade vi warmachine, om vi var 3+ spelade vi Battlestar Galactica. Hade de släppt en ny expansion i kvartalet istället för månaden hade det varit ett autoinköp för mig.

Om du vill kan jag inventera vad jag har exakt och vad jag skulle vilja ha för det. Jag skulle kunna tänka mig att sälja det, men är inte hemma just nu.
Loggat
blueskin
Förman

E-post
« Svara #3 skrivet: 3 Mars 2013 kl. 00:56:06 »

Jag har köpt startboxen redan, och jag antar att du vill sälja allti en klump i så fall...
Jag provspelade idag och det verkar vara riktigt trevligt, men så är jag också en sucker för sagan om ringen.
Jag införskaffade första Hobbitlådan också, men den får vänta tills jag fått bättre grepp om reglerna och spelat igenom grundlådan ordentligt.
Loggat

Grönlöken
Arbetsledare
Antal inlägg: 1531

« Svara #4 skrivet: 3 Mars 2013 kl. 10:14:55 »

Spelat igenom grundlådan? Sista scenariot är bajssvårt! På gränsen till omöjligt med de kort som ingår.
Loggat
blueskin
Förman

E-post
« Svara #5 skrivet: 3 Mars 2013 kl. 14:23:34 »

Ok, jag har inte provat det än. Vi kanske får hjälpas åt.  Skrattande
Loggat

blueskin
Förman

E-post
« Svara #6 skrivet: 20 Mars 2013 kl. 22:17:33 »

Jag har nu provat det tredje uppdraget i startlådan. Jag testade en gång med Lore-leken och en gång med Tactics. Det verkar vara snudd på omöjligt att klara det ensam, precis som du säger. Jag testade att spela med två lekar ( Tactics&Spirit samt Tactics&Leadership) och bägge gångerna klarade jag det utan större problem. Skitkul spel iaf, det blir till att utöka med lite expansioner.  Skrattande
Loggat

blueskin
Förman

E-post
« Svara #7 skrivet: 25 Mars 2013 kl. 22:56:07 »

Blev pepp på Khazad dum eftersom att moriaprylen alltid har tilltalat mig. Tjackade den idag och är sugen på lite teamplay om någon har tid och lust.
Loggat

blueskin
Förman

E-post
« Svara #8 skrivet: 14 Augusti 2013 kl. 08:24:38 »

Pirrekurre, haru kvar korten? Vill du kränga?
Loggat

Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: LotR - LCG « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!