Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Petter - Södermalm, Stockholm « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Petter - Södermalm, Stockholm  (läst 1998 gånger)
daffanka
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 38

« skrivet: 10 Mars 2013 kl. 16:28:06 »

Hallå hallå! Bojke på 20 bast, bosatt på Södermalm, har kommit tillbaks till figurspelandet efter ungdomens Games Workshop fyllda år, hade tittat på Warmahordes en hel del innan jag fick chansen att plocka upp ett par små arméer med Circle, Legion, Cygnar och Retribution för ett par ören.

Letar efter några att spela med, samtidigt som jag försöker få polarna intresserade. Schemat är lite kaos just nu med tanke på att jag ska börja på nya kurser och bli klar med de gamla, samtidigt som jag jobbar Torsdag och Fredag nätter, men skulle vara kul att få in ett spel när det går.

Är en komplett nybörjare trots att jag har slukat regelböckerna så skulle vara kul att börja spela! Hoppas att vi hörs!
Loggat
Charmant
Arbetsledare
Antal inlägg: 1674

« Svara #1 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 18:18:50 »

Helball! Inget är roligare än att hobbyn växer Leende (smiley) Vi spelar ju fredagar och oftast lördagar och/eller söndagar på Arcane. Fredagar kan ju vara svårt för dig om du jobbar då, men kom gärna in på de andra dagarna! Eller så frågar du bara i 08-tråden, många gånger finns det någon som känner det suga i tenntarmen även andra dagar!
Loggat

Ingen gud förutom Cheezus Christ
Refraint
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 456

E-post
« Svara #2 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 19:26:39 »

Välkommen till coola klubben! Precis som Charmant säger så är 08-tråden ett bra ställe att hitta folk. Leende (smiley)

Utöver det så kan Unionens FB-grupp vara värd att posta i, brukar finnas folk som är sugna:
https://www.facebook.com/groups/152921944848934/
Loggat
daffanka
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 38

« Svara #3 skrivet: 13 Mars 2013 kl. 18:03:45 »

Det låter skitbra, vilken tid brukar spelet börja ungefär? Börjar jobba 18:00 på fredagar så svårt att få till nånting där men undrar om jag hinner svänga förbi de andra dagarna!
Loggat
HG
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 306

E-post
« Svara #4 skrivet: 16 Mars 2013 kl. 14:13:11 »

Fredagar brukar det oftast köras igång runt 17 fram tills natten, helger någonstans mellan 10-18. Kolla 08-tråden, där brukar det oftast stå.
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Petter - Södermalm, Stockholm « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!