Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Jocke Stockholm Norrort « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Jocke Stockholm Norrort  (läst 1725 gånger)
Jiwz
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 35

« skrivet: 12 Mars 2013 kl. 18:14:24 »

Hej,

Ny i forumet och till Warmahordes.

Letade på nätet efter warhammer folk att spela mot, men såg i dom flesta forum att det är Warmahorde som gäller. Köpte en armebox direkt, Khador och Menoth 20p arme. Skrattande

Bor i Åkersberga men jobbar i Aspudden. typ 10 min från Unionen. Med glimten i ögat (blinkande)

Hoppas någon vill spöa mig ett par gånger, gärna på Unionen en kväll eller helg.
och ge mig lite tips på armeer mm.

Kan givetvis ta mig till Arcane också, om någon vill plocka fram piskan.

/J
Loggat
Charmant
Arbetsledare
Antal inlägg: 1674

« Svara #1 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 18:20:46 »

Hehe, välkommen till det mer balanserade spelet! Med glimten i ögat (blinkande) Vi spelar fredagar och oftast även lördagar och/eller söndagar på Arcane, på Alphaspel tror jag inte att de har bestämda dagar utan mer enligt överenskommelse. Utöver fredagarna är det förvisso i första hand överenskommelse även för oss på Arcane men kollar man 08-tråden brukar det alltid finnas någon som vill spela på helgen eller ibland vardagar!
Loggat

Ingen gud förutom Cheezus Christ
Jiwz
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 35

« Svara #2 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 19:15:15 »

Låter bra, kommer förbi och kollar hur ni har det på Arcane.

Loggat
Refraint
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 456

E-post
« Svara #3 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 19:23:42 »

Alltid kul med mer folk, välkommen!

För Unionen (föreningen i som delar lokal med Alphaspel) kan det vara värt att slänga upp ett meddelande på våran FB-sida:
https://www.facebook.com/groups/152921944848934/

Brukar finnas folk som nappar där. Leende (smiley)
Loggat
Jesyce
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 1196

E-post
« Svara #4 skrivet: 12 Mars 2013 kl. 19:26:54 »

Välkommen!

17.00 på fredagar på Arcane is where shit is going down. Kommer vara där denna fredagen.
Loggat

Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Jocke Stockholm Norrort « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!