Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Malifaux  |  Ämne: Torsdags-Malifaux på Dragon's Lair, Stockholm « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Torsdags-Malifaux på Dragon's Lair, Stockholm  (läst 6107 gånger)
egoon
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 13

« skrivet: 28 Januari 2014 kl. 16:10:56 »

Jag anordnar spelkvällar på Dragon's Lair på torsdagar i vår.

Det kommer finnas möjlighet för nybörjare och erfarna spelare att hitta någon att spela med.
Jag kommer dessutom hålla demon och regelgenomgångar för alla som är intresserade av det.

Jag kommer att vara där från ca 17.30 så det är bara att droppa in efter det. Om ni kommer efter 18 är det bra att höra av sig, så blir det lättare att se till att alla får spela.

Startcrews finns att låna om ni inte vill lufta ert eget. Det finns inget krav på målade modeller.

Alla är välkomna och deltagande är gratis, men Dragon's Lair tar lite betalt för att vi använder lokalen.

Vill du komma i kontakt med mig så är min mail: bennie.lundmark(at)gmail.com

Regelbudna uppdateringar finns i Malifaux Stockholm-gruppen på facebook. Gå gärna med där!

Bennie 'egoon' Lundmark
Loggat

Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Malifaux  |  Ämne: Torsdags-Malifaux på Dragon's Lair, Stockholm « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!