Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Privateer Press Produkter  |  Warmachine  |  Ämne: Nya plastkit på ingång? « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Nya plastkit på ingång?  (läst 2721 gånger)
Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« skrivet: 14 Juli 2014 kl. 11:06:01 »

Hupp.

Har letat men ej funnit info.
Rykten florerar att den nya 'jacken, Reliant får ett nytt plastkit i kombo med remake av Stormclad'en. Och eventuellt ännu en jack.

Är det någon som vet mer?

Var på vippen att köpa mig en Stormclad eller två då jag ändå använder dem ofta.
Men om det kommer ett plastkit inom kort så föredrar man ju det.
Den gamla metall 'claden är ju inte supersexig.

Inform me....please.
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
Charmant
Arbetsledare
Antal inlägg: 1674

« Svara #1 skrivet: 14 Juli 2014 kl. 11:34:21 »

Tror inte det är jättenära men de nya jacksen i Vengeance är ju alla baserade på motsvarande chassi, och hordes verkar ju få ett andra heavy beastkit.
Loggat

Ingen gud förutom Cheezus Christ
Falkman
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 388

E-post
« Svara #2 skrivet: 14 Juli 2014 kl. 14:38:24 »

och hordes verkar ju få ett andra heavy beastkit.
*Legion får. Circle får t ex inget nytt, de får två light beasts och förmodligen ett character upgrade kit. De fick iofs ett i förra boken, men Trolls verkar inte heller få nåt i nya boken.

Förmodligen så kommer Vengeancejacksen innebära nya kit, men de kommer inte den närmsta tiden. Vi vet släppen fram till och med oktober och det är inga nya jacks med där. Vengeancejacksen verkar få samma behandling som Rip horn-geten från Gargantuans-boken
Loggat
Coil
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 922

E-post
« Svara #3 skrivet: 14 Juli 2014 kl. 14:43:00 »

Jag skulle nog vänta på plastkitet. Du kan få låna en av mina metall clads så länge.
Loggat
Charmant
Arbetsledare
Antal inlägg: 1674

« Svara #4 skrivet: 14 Juli 2014 kl. 16:09:41 »

Trodde riphorn var ny? Kittet är nytt iaf
Loggat

Ingen gud förutom Cheezus Christ
Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« Svara #5 skrivet: 15 Juli 2014 kl. 09:36:47 »

@Coil: Gentlemannamässigt av dig Leende (smiley)

Hade du två?   Glad

Närå, det är lugnt. Jag får klara mig ett tag till.
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Privateer Press Produkter  |  Warmachine  |  Ämne: Nya plastkit på ingång? « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!