Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Malifaux « föregående nästa »
Sidor: 1 2 3 [4] 5 Skriv ut
Författare Ämne: Malifaux  (läst 18612 gånger)
Arlaharen
Förman
Antal inlägg: 3525

E-post
« Svara #45 skrivet: 7 Augusti 2010 kl. 22:36:27 »

Han är definitionen av en glaskanon. Spoilers för honom finns här. Det tuffaste är nog att han trumfar Rare 1 på Teddy så man kan ha flera  Leende (smiley)
Loggat

Minions. Like cryx but with more cry.
PIT_91
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 417

E-post
« Svara #46 skrivet: 7 Augusti 2010 kl. 22:41:00 »

Citat
Mutantias :
Helt klart häfig men hans storlek verkar inte spegla hans stats så bra...10 wounds och ganska låg skada.

Med tanke på att Outcastmästarna har också 0 SS i cache så skulle en übernightmare vara h4x och brökän (wink wink, nudge nudge Victorias).
Loggat

Only in death does IB end.|Battlefield: Heroes
dementation
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 145

E-post
« Svara #47 skrivet: 7 Augusti 2010 kl. 23:08:30 »

utöver statsen så har han en ganska lång list av abilities tillsammans med the dreamer

LCB frammanas av the dreamer, men det är deras abilities som gör dem häftiga som sagt.
Loggat
AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 191

E-post
« Svara #48 skrivet: 11 Augusti 2010 kl. 10:31:23 »

Besokte Wyrd pa Gencon...hade redan kopt en bok och Criid ganget. Expanderade den grupp, kopte nya boken och desssutom skaffade Showgirls ladan plus lite extras.

Jatte sugen pa spel nu. Demot var fruktansvart kul.

F.o. ar Lord Chompybits en extrem maktig modell. Riktig fin.
Loggat

Landslide FTW
PIT_91
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #49 skrivet: 11 September 2010 kl. 17:44:21 »

Har nu expansionsboken samt startlådan med Kirai. Har fått ett väldigt positivt intryck av denna: ännu flera uppdrag, modeller de tillverkar blir bara snyggare och...ja. Goblinhench(wo)man! Glad
Loggat

AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #50 skrivet: 29 September 2010 kl. 14:34:11 »

Da tycker jag att vi ta Criid mot Kirai snart eller hur?

F.o. langtar jag efter mekaniska faglar...
Loggat

Landslide FTW
PIT_91
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #51 skrivet: 29 September 2010 kl. 16:08:03 »

Fast Kiraigruppen är omålad och kommer nog förbli det ett tag pga den kommande WM-ligan Tunga Men om det inte stör dig så visst. Synd bara att jag har inga extra andar hon kan kalla fram...
Loggat

AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #52 skrivet: 29 September 2010 kl. 17:49:11 »

Criid och gänget (lådan plus lite extra grejer) är grundfärgade bara.
Ha en Blood Bowl lag längst fram i målningskö (till en turnering om sisådär sex veckor), och sedan välja jag mellan Criid och de återstående omålade Searforge figurer jag ha. Därefter kan jag hoppas att fåglarna för Collette ha kommit ute.

Jag är mest sugen på att spela lite Malifaux just nu, oavsett hur det ser ute att börjar med. Vi kommer nog gör en del misstag ändå.

F.Ö. om du vill ha flera andar vill jag göra en beställning från Wyrd själv, så vi kan dela på frakten. Vi kan snackar runt det imorgon.
Loggat

Landslide FTW
PIT_91
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #53 skrivet: 29 September 2010 kl. 18:14:19 »

Kan skriva direkt att jag är trogen Game Maniacs-butiken i Katrineholm när det gäller Wyrd Leende (smiley) Samtidigt kan jag även köpa grejer där för intresserade, när jag åker hem till föräldrarna i K-holm.
Loggat

AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #54 skrivet: 29 September 2010 kl. 18:59:30 »

Jag visste inte att GM hade Malifaux. Da ska jag nog besoka deras web store istallet for att gora en storare bestallning direkt fran Wyrd.
Loggat

Landslide FTW
AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #55 skrivet: 17 Oktober 2010 kl. 20:15:42 »

Spelas det fortfarande Malifaux I huvudstaden? Hoppas antligen fa sista modellen till Criid ganget under veckan, och alla andra ar fardig malade. (Men det blir en Hunter med nar den slapps).
Vill spela mera.
Loggat

Landslide FTW
Arlaharen
Förman

E-post
« Svara #56 skrivet: 17 Oktober 2010 kl. 21:12:21 »

Jodå, vi är några stycken som spelar ibland. Har bara Pandoraboxen målad men sitter på en hel bunte ressers förutom det.
Loggat

AlmightyFishtank
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #57 skrivet: 19 Oktober 2010 kl. 08:29:53 »

Titta vad som kommit...
http://www.wyrd-games.net/Ezine/HalloweenStoryEncounters2010.pdf

Jag ha t.o.m. en perfekt proxy för häxan i första scenariot, och en hel del extra baser nu också.

Vad sägs om en Malifaux dag/kväll inom närmaste veckorna?
Lite synd att det redan finns en WM turnering den 30:e...hade varit perfekt.
Loggat

Landslide FTW
Arlaharen
Förman

E-post
« Svara #58 skrivet: 19 Oktober 2010 kl. 09:39:02 »

Åh vad roliga scenarion  Leende (smiley)

Jag älskar Wyrd för sättet dom målar upp karaktärer och miljöer, och blir alltid lite deprimerad över att jag inte har terräng som ligger på samma nivå.  

Jag är på att lira men kan inte innan November.
Loggat

blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #59 skrivet: 21 Juli 2011 kl. 18:54:15 »

Dags att sparka liv i den gamla malletråden. Anmäler att jag är sugen på testlir och undrar samtidigt om det är någon som tänker beställa godsaker från Wyrd under GenCon-dagarna. I så fall är jag gärna med på ett hörn. Leende (smiley)
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Sidor: 1 2 3 [4] 5 Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Malifaux « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!