Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Dystopian Wars « föregående nästa »
Sidor: 1 [2] Skriv ut
Författare Ämne: Dystopian Wars  (läst 7300 gånger)
Coil
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 922

E-post
« Svara #15 skrivet: 23 Januari 2012 kl. 18:06:02 »

Jag plockade upp två starter boxar (Preussare och Amerikaner) när Arcane hade rea här före jul.
Loggat
Piston
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 423

E-post
« Svara #16 skrivet: 23 Januari 2012 kl. 18:15:15 »

hehe! grymt!! då är vi några redan!
Kan ju vara skönt med ett sekundärt casual-spel att fly till när man lackar ur totalt på att motsåndarna rullar tuff på allt..

jag plockar upp britterna i veckan!
Loggat

A plan is just a list of things that don't happen
- Way of the Gun
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #17 skrivet: 23 Januari 2012 kl. 18:52:29 »

Jag har gått och fluktat länge. Sjukt sugen på CoA. Så jädra tuffa. Jag testar gärna!
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
eOscar
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 1111

Hemsida E-post
« Svara #18 skrivet: 23 Januari 2012 kl. 18:58:39 »

Jag har gått och fluktat länge. Sjukt sugen på CoA. Så jädra tuffa. Jag testar gärna!

QfT. Deras walker-mackapär/war of the worlds grej är bland det coolaste jag sett.
Loggat

Sikil
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 247

E-post
« Svara #19 skrivet: 25 Januari 2012 kl. 09:23:47 »

gammal tråd men jag har återigen blivit sugen på att testa DW! ... Modellerna är förjäkla tuffa alltså... spelas det något här i sthlm? Några andra som är sugna på att testa? .. Funderar på att plocka upp en KoB-flotta i veckan

Enligt hyffsat pålitliga källor är spelet ganska dött i 08-området. Men jag är också ganska sugen på att måla upp en lite n00b armada och kriga loss lite med valsångsmusik i bakgrunden.

Dött vill jag inte påstå... Jag har tre krigsmakter till mitt förfogande, dock 100% omålat i dagsläget. Spelar gärna!
Loggat
Piston
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 423

E-post
« Svara #20 skrivet: 25 Januari 2012 kl. 14:06:07 »

grymt! då skall jag läsa in mig lite på reglerna först och så kan vi börja ragga speltillfällen efter det Leende (smiley)
Loggat

A plan is just a list of things that don't happen
- Way of the Gun
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #21 skrivet: 25 Januari 2012 kl. 14:15:46 »

Det spelas en del på alpha har jag sett. "Sök och ni skolen finna, så länge ni icke söka en balanserad Cryxkastare..." Glad
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Refraint
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 456

E-post
« Svara #22 skrivet: 25 Januari 2012 kl. 15:57:51 »

Det spelas en del på alpha har jag sett. "Sök och ni skolen finna, så länge ni icke söka en balanserad Cryxkastare..." Glad

Yep. Gilla-knappar behövs.
Loggat
Sidor: 1 [2] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Dystopian Wars « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!