Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Jakob - Uppsala « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Jakob - Uppsala  (läst 2410 gånger)
Ryssen2
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 297

E-post
« skrivet: 3 Oktober 2011 kl. 21:03:37 »

Hej alla kolgruvarbetare,

Jag är en ny spelare från Uppsala. Spelar troll, men har bara startboxen och en fell caller. Tidigare har jag spelat mycket GWspel, eller egentligen allt som går att spela. Jag har varit aktiv i Atlantis, och jobbat på prisfyndet.

När jag nu precis har pluggat klart har jag landat i att spela Warmahordes och warmaster. Mitt första mål är att skaffa en 35pts lista till februari. Målad och klar. Det kommer aldrig att gå, men jag måste försöka.

Tittade som kortast in på turneringen i lördags. Det var väldigt trevligt och det ska bli kul att försöka komma in i att spela lite då och då. Kanske på onsdagar, vem vet.

Jakob
Loggat

Min spelblogg, nu up and running igen:
www.spelryssen.blogspot.com
Bagarn
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 265

E-post
« Svara #1 skrivet: 3 Oktober 2011 kl. 22:02:48 »

Trevligt trevligt. Du är varmt välkommen.
Loggat
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #2 skrivet: 3 Oktober 2011 kl. 22:31:49 »

välkomen till den mörka sidan, det är ganska sweet att spela GW spel. men när man börja med WM/H så är det svårt att gå tillbaka.
Loggat

PIT_91
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 417

E-post
« Svara #3 skrivet: 4 Oktober 2011 kl. 00:45:12 »

Välkommen! Skitkul att du är redan den andra personen som postar här efter lördagsturneringen Skrattande
Loggat

Only in death does IB end.|Battlefield: Heroes
Watson
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 272

E-post
« Svara #4 skrivet: 4 Oktober 2011 kl. 08:58:04 »

var det du som tittade på när jag spelade? och pratade troll? troligen trevligt att träffas det gick riktigt bra med mina troll på turneringen:) om du har några frågor om trollen så är det bara att posta eller titta förbi några onsdagar på Sisa Leende (smiley) kul att det blir fler intresserade Leende (smiley)
Loggat
Ryssen2
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 297

E-post
« Svara #5 skrivet: 5 Oktober 2011 kl. 13:14:46 »

Yes, det var jag som satt och observerade. Kul att det gick bra i turneringen, trollen förtjänar att vinna.
Jag kommer som sagt att införskaffa en del figgar när jag börjar få lön. tyvärr kör jag nog enligt modellen: köpa det som är coolt, spela med dem och får asmycket pisk, köpa bättre figgar.

ska hålla koll här i gruvan på vad som händer, så att jag inte missar något!
Loggat

Min spelblogg, nu up and running igen:
www.spelryssen.blogspot.com
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Jakob - Uppsala « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!