Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Privateer Press Produkter  |  Monsterpocalypse  |  Ämne: Vad händer med MonPoc? « föregående nästa »
Sidor: 1 [2] Skriv ut
Författare Ämne: Vad händer med MonPoc?  (läst 13373 gånger)
Sinsect
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 470

E-post
« Svara #15 skrivet: 11 November 2011 kl. 08:49:30 »

Den viktiga frågan är dock: Har du nog med hus?
Loggat

No lists actually contain the Deathjack. You just leave 12 points free and he gets the hint and shows up on his own.
Styvis
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 386

« Svara #16 skrivet: 11 November 2011 kl. 10:06:29 »

19 hus så fort min starter kommer, samt ett inplanerat megaköp av billiga serie2 monsterboosters bör se till så att jag får alla hus jag kan behöva till en början.

Följdfrågan är väl "Har du rätt typ av hus?". Svaret är nej, jag skulle vilja ha ett gäng installations till GUARD.

Jag spelade igår igen, Sky Sentinel mot Gorgahdra. Lyckades rätt bra med units och spelade överlag rätt bra, synd bara att min motståndare har spelat sen tidernas begynnelse och kan allting utantill, haha. Jag förstår precis vad du menade med analysparalysering, spelet är så fruktansvärt jobbigt ibland med 100 valmöjligheter per aktivering. Det är verkligen superbra.
Loggat

Winning is for losers.
Sinsect
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 470

E-post
« Svara #17 skrivet: 11 November 2011 kl. 11:39:02 »

Om Gorghadra vann mot SS var din motståndare ett riktigt snille... Hade du G3-or?
Loggat

No lists actually contain the Deathjack. You just leave 12 points free and he gets the hint and shows up on his own.
Styvis
Gruvbrytare
*

« Svara #18 skrivet: 11 November 2011 kl. 12:05:06 »

Jag antar att du menar G1:or, i såna fall ja. Kan vara så att min motståndare är en rätt vass veteran som gladeligen nyttjar Tornadus och G1 till vad som helst, medan jag är rätt så nöjd med att spela som en idiot med enbart FAC-figurer hittils.

Det var nog så att jag hamnade efter i skadeutdelningen efter ett mästerligt throw från min fiende och en katastrofal placering av mig. Att jag missade def 4 Gorg med 3a och 6 b två gånger i rad samt en supermiss från SS med 6a, 3 b och 3 p mot def 4 Gorg kan ha haft något med det att göra också.
Loggat

Winning is for losers.
Styvis
Gruvbrytare
*

« Svara #19 skrivet: 13 November 2011 kl. 11:25:50 »

Hurra för mig, Defender X vann mot Mega Terra Khan. Äntligen gjorde jag inga dundertabbar!
Loggat

Winning is for losers.
Sidor: 1 [2] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Privateer Press Produkter  |  Monsterpocalypse  |  Ämne: Vad händer med MonPoc? « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!