Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Micke - Nynäshamn « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Micke - Nynäshamn  (läst 1911 gånger)
Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« skrivet: 13 November 2011 kl. 12:08:25 »

Hej alla.

Gammal räv inom 40K sedan många, många år tillbaka. Tror jag spelade min första 40K match 1986
eller något sådant. Efter alla dessa år har jag äntligen insett att det är Warmachine man ska spela.
Kör en liten samling Cygnar som förhoppningsvis kommer växa lite.

Ser fram emot kommande bataljer!
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #1 skrivet: 13 November 2011 kl. 16:45:53 »

välkomen och ha det gött, kommer du att vara inne i stan och spela något eller hänger ni bara där ute?
Loggat

blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #2 skrivet: 13 November 2011 kl. 18:37:50 »

Välkommen i salta killars gemenskap!
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Morlock
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 154

E-post
« Svara #3 skrivet: 13 November 2011 kl. 19:23:04 »

Dig kommer jag ihåg, och din orker. Vi får ta oss en batalj någon gång!
Loggat

"Commander, set a new course. There is coffee in that nebula."
Jesyce
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 1196

E-post
« Svara #4 skrivet: 13 November 2011 kl. 22:39:30 »

mer cygnar! woohoo Leende (smiley)

Kom förbi Arcane Online på fredagar efter 17.00 för lite spel när du kan Leende (smiley)
Loggat

Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« Svara #5 skrivet: 15 November 2011 kl. 21:50:00 »

Hej alla!

Självklart tittar jag förbi någon dag. Pappaledig from 1:a december. Då borde man ju kunna spela lite... Tunga

@Magister Rolf: Hej du Leende (smiley) Jepp. Och alla nurglisar du spelade med förr. Klart vi måste spela.
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Micke - Nynäshamn « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!