Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Daniel -Stockholm/Falun « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Daniel -Stockholm/Falun  (läst 2149 gånger)
dalkarl
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 15

E-post
« skrivet: 3 December 2011 kl. 19:04:43 »

Hej!

Äntligen kom jag in i gruvan, har stått och knackat på och försökt klura ut hur man får igång en användare, tills en vänlig själ berättade att med en hotmail adress är lite knepigt!  Glad

Jag har spelat en herrans massa Games Workshop sen i början av 90-talet så det är jätte kul att ha hittat till Privateer Press. Jag pendlar mellan Falun och Stockholm, så om någon är intresserad att spela i dalarna så är det bara att höra av sig!  Skrattande

Har en liten Cryx arme som jag spelat en handfull matcher med.

/Daniel

Loggat
Arlaharen
Förman
Antal inlägg: 3525

E-post
« Svara #1 skrivet: 3 December 2011 kl. 19:08:45 »

Välkommen och tack för matchen! Feora hälsar och lovar att det vankas brända bullar nästa gång  Med glimten i ögat (blinkande)

Länk till SR2011: Klick!
Loggat

Minions. Like cryx but with more cry.
dalkarl
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #2 skrivet: 3 December 2011 kl. 19:33:57 »

Tack själv det var väldigt kul och lärorikt!
Jag tror det var speldjävulen som såg till att jag skulle vinna, så att jag skall lägga ut mer pengar på det här förbaskade spelet!  Med glimten i ögat (blinkande)

Trevlig kväll
/Daniel

Välkommen och tack för matchen! Feora hälsar och lovar att det vankas brända bullar nästa gång  Med glimten i ögat (blinkande)

Länk till SR2011: Klick!
Loggat
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #3 skrivet: 3 December 2011 kl. 21:31:55 »

jupp alrlisbunny är en bra lärare när han vill Tunga det är coolt att ha hitta en till spelare ute i falun. Kommer du att vara där något under julen, kan hända att jag får lite tid över. då kan man ta sig ett spel, om du har tid då givet.

mitt måla nu är att måla upp resten av min arme en gång för alla.
Loggat

dalkarl
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #4 skrivet: 8 December 2011 kl. 18:17:26 »

Hej Muffin! '
Jag kommer vara uppe i Falun över Jul fram till nyår  och spelar gärna, det beror dock på tiden. Du vet hur det brukar bli, man tänker att man skall ha en massa tid och så dyker det alltid upp åtagande Leende (smiley)
Men annars får vi ta det framöver, du spelade Warhammer 40K oxå va? Jag har ju en massa kompisar som spelar det i vår lokal och det är ju kul om vi blir flera Leende (smiley)

Vi hörs!!! Daniel 070-5443510

jupp alrlisbunny är en bra lärare när han vill Tunga det är coolt att ha hitta en till spelare ute i falun. Kommer du att vara där något under julen, kan hända att jag får lite tid över. då kan man ta sig ett spel, om du har tid då givet.

mitt måla nu är att måla upp resten av min arme en gång för alla.
Loggat
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #5 skrivet: 8 December 2011 kl. 21:23:11 »

Strålande kompis, jag ska ta och spara ner ditt numer. Så hör jag av mig sen när jag är upp. Kupp jag spela 40k med men inte sÅ mycket nu. Tycket wm är roligare av spelen, sitter även i tankar Att börja med mercs om d e bra. Kram muffin
Loggat

Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Daniel -Stockholm/Falun « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!