Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Isabelle - Goteborg! « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Isabelle - Goteborg!  (läst 1776 gånger)
Azendi
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 1

E-post
« skrivet: 7 Augusti 2012 kl. 22:07:03 »

Hej!

Ny spelar har, fast jag har varit engagerad i Warmachine sen sommaren 2010 - har dock endast spelat ca. 6 ganger - och det ar det!

Ar tydligen bosatt i England dar jag spelar med pojkvan och hans tva broder. Sjalv har jag en ganska stor cryxsamling men jag tanker lamna dessa har och satsa pa Cygnar nar jag flyttar hem.

Soker endast nagonstans att spela (aven Iron Kingdom da det kommer ut i Oktober!), eftersom jag ar helt ny i denna varlden och endast har spelare har i England. Dessutom ar jag val lagom dalig, men det ar kul!

Glad
Loggat
Charmant
Arbetsledare
Antal inlägg: 1674

« Svara #1 skrivet: 7 Augusti 2012 kl. 22:25:51 »

Alltid kul med nya spelare! Om du ska flytta till Göteborg finns det en hel del folk dör som spelar, jag rekommenderar att du kollar in forumet på gotapair.se, där finns det en del Göteborgare som inte finns här!
Loggat

Ingen gud förutom Cheezus Christ
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #2 skrivet: 7 Augusti 2012 kl. 22:30:39 »

Flytta till Stockholm istället! Det faktum att du dumpar Cryx gör att jag redan gillar dig som person!
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
muffin
taco dinner FTW !!!
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 686

blackjack038@hotmail.com
E-post
« Svara #3 skrivet: 7 Augusti 2012 kl. 23:09:17 »

välkomen till gruvan, tycker inte om det här med att dumpa cryx. dom som är så fett inte OP på något set.
Loggat

Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Isabelle - Goteborg! « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!