Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Danne Stockholm Norrort « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Danne Stockholm Norrort  (läst 1347 gånger)
Danne77
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 3

E-post
« skrivet: 24 September 2012 kl. 03:20:00 »

Tänkte jag skulle säga hej från Norra stockholm Med glimten i ögat (blinkande). Har lirat RPGs och brädspel/figurspel sedan slutet av 80-talet och har sedan halvår tillbaka plockat upp Warmachine/hordes eftersom jag var trötta på ett vist företag som sedan 90-talet bara blivit sämre och sämre(antar att ni kan gissa vilket hehe).

Bosses Lakejer är föreningen jag spelar i och vi håller till i en egen lokal i Upplands väsby. Vi spelar regelbundet på söndagar och ibland på veckodagarna beroende på när folk har tid etc..

Eftersom det verka råda brist på aktiva föreningar i Norrort kan det vara bara att veta att vi finns. Dock är vi ett gäng med väderbitna gamlingar, och eftersom vi delar lokal med näringsidkande företag kan vi tyvärr inte ha öppet hus där folk bara kan ramla in och spela Ledsen vilket är synd. (Detta kan förändras om det finns ett stort intresse för att ha en plats i norrort att spela på, eftersom man då kan sätta press på kommunen att ordna fram en större lokal för vår verksamhet.

Dock finns det i dagsläget en begränsad möjlighet (på grund av platsbrist) att ta emot nya medlemmar om intresse finns..

Så om det finns några gamla veteraner där ute som bor i norrort och inte pallar att åka innanför tullarna för att spela så kanske vi kan ha plats för er..

Bara att skicka ett mail till Noxrauknar@gmail.com

Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Danne Stockholm Norrort « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!