Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Warzone (någon mer som minns?) « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Warzone (någon mer som minns?)  (läst 2208 gånger)
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« skrivet: 24 September 2012 kl. 20:20:00 »

Jag dabblade lite med figurspelet Warzone då det begav sig och nyligen hittade jag en näve figurer som genast fick hoppa ned i såpabadet. Efter en genomkörare med tandborste ska de få lite ny färg. Min undran är nu om det finns fler i stockholmsttrakten som har warzoneskelett i garderoben och kan tänka sig att spela eller sälja figurer. Martian Banshees var det jag spelade mest, så de är jag extra sugen på.
Holla back!
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
John
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 349

« Svara #1 skrivet: 24 September 2012 kl. 20:30:19 »

Har några ondingar kvar, preatorian stalkers 2st, Nepharite of Algoroth, lite zombies eller liknande mm - tyvärr har en del blivit lite sargade efter delar till annat.

Rent teoretiskt skulle jag gärna köra lite men rent logiskt kommer det inte att ske.
Loggat
Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« Svara #2 skrivet: 24 September 2012 kl. 20:46:34 »

Som Johns motspelare vad gäller Warzone så har jag också lite grann ligger och lurar i
någon gammal bitzbox.

Självklart kan jag tänka mig sälja dem. Kommer inte ihåg namnen...men onda rackare.
Tror det var en 20 infanterister och 2-3 stora Nefariter(?).

Kan dyka ner i lådan och försöka kidnappa dem om du är intresserad.
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
Coil
Ångmaskinist
**
Antal inlägg: 922

E-post
« Svara #3 skrivet: 24 September 2012 kl. 21:58:16 »

Du vet att jag har många warzoneskelett i garderoben. Har flera målade armeer att välja på. Martian Banshees har jag dock inga av tyvärr.
Loggat
blueskin
Förman
Antal inlägg: 2284

E-post
« Svara #4 skrivet: 1 Oktober 2012 kl. 21:19:52 »

Du vet att jag har många warzoneskelett i garderoben. Har flera målade armeer att välja på. Martian Banshees har jag dock inga av tyvärr.

Jag spelar gärna någon kväll! Leende (smiley)
Loggat

"Sticks and stones will break your bones..."
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Warzone (någon mer som minns?) « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!