Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Brädspel « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Brädspel  (läst 1892 gånger)
Mattias H
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 87

« skrivet: 13 Oktober 2012 kl. 00:11:50 »

Hej!

Finns det nåt gäng eller personer i norra Stockholm som uppskattar en omgång brädspel då och då?

Själv tycker jag det är en trevlig lättsam underhållning och uppskattar spel som:

Battlestar Galatctica
Twillight Empire
Thunderstone
Archam Horror
Blood Bowl Team Manager
Dust
Mansions of Madness (har spelet)

Det jag hatar att göra är att läsa regler... Har ett par spel liggandes som är ospelade då jag helt enkelt aldrig kommer mig för att sätta mig in i reglerna men som verkar bra i form av:

Europe Engulfed
Android

(Är det någon som kan reglerna för dessa spelar jag gärna.)

Förutom det finns det såklart andra spel jag spelat och inte fastnat lika mycket för och många många fler spel jag aldrig ens provat. Prova nya spel gör jag gärna.
Loggat
Sinsect
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 470

E-post
« Svara #1 skrivet: 13 Oktober 2012 kl. 20:45:20 »

TI, men framförallt BSG, är stora favoriter i mina kretsar, så om du PMar ditt nummer kan jag meddela om och när det blir aktuellt nästa gång. (Har inte kunnat spela själv på ett par år, men man vet aldrig...)
Loggat

No lists actually contain the Deathjack. You just leave 12 points free and he gets the hint and shows up on his own.
Mattias H
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 87

« Svara #2 skrivet: 13 Oktober 2012 kl. 20:48:12 »

PM incoming!
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Brädspel « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!