Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Andreas - Ösmo « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Andreas - Ösmo  (läst 2009 gånger)
Stolp
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 19

E-post
« skrivet: 28 November 2012 kl. 22:55:55 »

Hallå allesammans! Jag är inte direkt ny vad det gäller Warmahordes, har spelat till och från i kanske 1 - 1,5 år ute i Tyresö, men har nyligen hittat det här forumet via Alphaspel.  Har spelat en del WHFB, 40k och Malifaux men är av den åsikten att Warmahordes är det roligaste av dem.

Döm till min stora förvåning när jag upptäckte att Warmahordes spelas en hel del! Mina druider och varulvar behöver spelas mycket mycket mer än vad de har fått chansen till, och det här verkar ju vara rätt ställe att nätverka på. Som jag förstått det efter att ha tittat runt lite här verkar mycket kretsa kring Arcane på fredagar, är det fritt fram att titta förbi där någon gång? Och finns det fler ställen som borde besökas?  Leende (smiley)
Loggat
Arlaharen
Förman
Antal inlägg: 3525

E-post
« Svara #1 skrivet: 29 November 2012 kl. 00:05:59 »

Välkommen till nya fräscha metan!  Leende (smiley)

Vi är ett gäng som brukar köra på Arcane på fredagar och spridda helgdagar. Posta i Stora 08-tråden och kolla ifall någon ska dit, sen är det bara att dra dit och spela. Charmant kan berätta vad som gäller ifall man vill bli medlem sen, men jag tror att man får köra ett par gånger gratis för att testa på.
Loggat

Minions. Like cryx but with more cry.
benknäckar björn
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 703

E-post
« Svara #2 skrivet: 29 November 2012 kl. 09:34:47 »

Välkommen bror, dags att trimma hundarna. Komm och spela.
Loggat

ånga, stål, adrenalin och kiropraktik! Vad mer kan man önska av livet.
Stolp
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #3 skrivet: 30 November 2012 kl. 00:13:27 »

Låter strålande det här! Tack för informationen, jag ska slänga iväg en post i 08-tråden när jag har tillfälle att dyka upp.
Loggat
Mork
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 215

« Svara #4 skrivet: 30 November 2012 kl. 00:46:45 »

Tjipp.

Råkar det vara så att du bor i Ösmo?
Jag behöver någon att spela med!

Bor i Lidatorp själv.
Loggat

By PG_Azheen:
Never faced Mortenebra list, with a couple of Necrotechs; have you? Add in Deathjack and you have a self repairing monster of steel;with tech support better than Microsoft.
Stolp
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #5 skrivet: 30 November 2012 kl. 11:52:10 »

Nog bor jag i Ösmo Mork, kor vid pendeltågsstationen och allt.  Leende (smiley) Bor mitt i den lilla smeten, ser pendeln från vardagsrumsfönstret. Släng iväg ett PM när du har lust så kan vi försöka hitta på något!
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Community  |  Presentera dig!  |  Ämne: Andreas - Ösmo « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!