Nyheter: Tips för den som har svårt att registrera ett konto: använd inte en hotmail-adress. Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Nyliga inlägg
Nyliga inlägg

Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Infinity « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Infinity  (läst 2498 gånger)
Roxo
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 17

E-post
« skrivet: 11 Januari 2013 kl. 18:33:10 »

Jag såg i Mercs tråden att det är några som har Infinity figurer och har spelat lite, finns det intresse att introducera en ny spelare (alltså jag) och kanske få igång lite mer regelbundet spelande på Alphaspel eller Arcane?
Loggat
Mattias H
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 87

« Svara #1 skrivet: 11 Januari 2013 kl. 21:26:46 »

Skulle det bli regelbundet spel skulle jag kunna tänka mig Infinity.

Reglerna kommet jag inte ihåg nåt vidare dock.
Loggat
Roxo
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #2 skrivet: 12 Januari 2013 kl. 01:24:00 »

Regler är ju sånt som kan komma under tidens gång Tunga Jag har som sagt inte spelat Infinity och har inga modeller än, försöker bara scouta läget om hur många som kanske är intresserade.

Någon som vet något annat forum där det kan finnas Stockholmsbaserade Infinityspelare?
Loggat
Refraint
Gruvbrytare
*
Antal inlägg: 456

E-post
« Svara #3 skrivet: 12 Januari 2013 kl. 05:30:23 »

På Alphaspel är det en grupp spelare som växer. Dom brukar spela... Måndagar eller något sådant. Släng iväg ett meddelande på Unionens sida på facebook så får ni nog napp. Leende (smiley)
Loggat
Roxo
Gruvbrytare
*

E-post
« Svara #4 skrivet: 12 Januari 2013 kl. 09:23:17 »

Superbra bra tips refraint!
Loggat
Grönlöken
Arbetsledare
Antal inlägg: 1531

« Svara #5 skrivet: 19 Februari 2013 kl. 08:08:24 »

Det spelas infinity på måndagar oftast i unionens lokal. Jag var förbi igår och testade och köpte mig en startlåda. Tycker spelet har potential men det är mycket specialregler Leende (smiley)
Loggat
Grönlöken
Arbetsledare
Antal inlägg: 1531

« Svara #6 skrivet: 24 Februari 2013 kl. 14:56:37 »

Blir mer spel imorgon måndag från 17-18 nån gång.
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
Kolgruvan  |  Andra spel  |  Övriga spel  |  Ämne: Infinity « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!